Test: Festival Italiano Nudo
Pagina 9
3 november 2006
Inhoudsopgave |
---|
Test: Festival Italiano Nudo |
Pagina 2 |
Pagina 3 |
Pagina 4 |
Pagina 5 |
Pagina 6 |
Pagina 7 |
Pagina 8 |
Pagina 9 |
Technische gegevens
Motor | |||
Type | V-Twin 60° | V-Twin 87° | L-Twin 90° |
Koelsysteem | waterkoeling | waterkoeling | waterkoeling |
Cil. inh. | 998 cc | 1187 cc | 998 cc |
Boringxslag | 97x67,5 mm | 107 x 66 mm | 100x63,5 mm |
Compr. verh. | 11,8:1 | n.b. | 11,4:1 |
Klepaandr. | 4 kleppen per cilinder, DOHC | 4 kleppen per cilinder, DOHC | 4 kleppen per cilinder, DOHC |
Ontsteking | Digitaal | Digitaal | Digitaal |
Starter | Elektrisch | Elektrisch | Elektrisch |
Benzine toevoer | Multipoint brandstofinjectie, 57 mm inlaatkelken | Marelli Injectie, 54 mm inlaatkelken | Marelli Injectie, 50 mm inlaatkelken |
Smering | dry sump | wet sump | wet sump |
Vermogen (opgave) | 133 Pk @ 9.500 tpm | 140 pk @ 8500 tpm | 130 Pk @ 9.500 tpm |
Koppel (opgave) | 102 Nm @ 8.750 tpm | 123 Nm @ 6.500 tpm | 106 Nm @ 7.500 tpm |
Transmissie | |||
Aantal versn. | 6, constant mesh | 6, constant mesh | 6, constant mesh |
Prim. red. | tandwielen | tandwielen | tandwielen |
Fin. red. | o-ring ketting | o-ring ketting | o-ring ketting |
Koppeling | nat, meerplaten, hydraulisch bediend, anti hop | nat, meerplaten, hydraulisch bediend, anti hop | droog, meerplaten, hydraulisch bediend, anti hop |
Chassis | |||
Frame | Dubbel boxframe van aluminiumlegering | ALS450 Staal buizenframe, varierende diameter | Trellis buizenframe |
Wielbasis | 1410 mm | 1440 mm | 1440 mm |
Balhoofdhoek | 25º | 24,5º | 24º |
Naloop | 103,7 mm | 103 mm | n.b. |
Vering voor | 43 mm Showa Upside-down, volledig instelbaar | 50 mm Marzocchi Upside-down, volledig instelbaar | 43 mm Öhlins Upside-down, volledig instelbaar |
Vering achter | Sachs monoshock, veervoorspanning en uitgaande demping instelbaar | Progressief opgehangen volledig verstelbare Sachs monoshock | Öhlins monoshock, volledig instelbaar |
Veerweg voor | 120 mm | 130 mm | 130 mm |
Veerweg achter | 133 mm | 130 mm | 148 mm |
Voorrem | dubbele schijf ø320mm, Brembo 4-zuiger radiale remklauw | dubbele schijf ø320mm, Brembo 4-zuiger axiale remklauw | dubbele schijf ø320mm, Brembo 4-zuiger radiale remklauw |
Achterrem | enkele schijf ø220mm, Brembo 2-zuiger remklauw | enkele schijf ø220mm, Brembo 2-zuiger remklauw | enkele schijf ø245mm, Brembo 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 17" | 120/70 17" | 120/70 17" |
Achterband | 190/50 17" of 180/55 17" of 190/55 17" | 180/55 17" | 180/55 17 |
Afmetingen | |||
Lengte | 2025 mm | 2070 mm | n.b. |
Breedte | 830 mm | 810 mm | n.b. |
Hoogte | 1100 mm | 1080 mm | n.b. |
Zadelhoogte | 810 mm | 805mm | 800 mm |
Drooggewicht | 185 kg | 198 kg | 177 kg |
Tankinhoud | 18 liter | 18,7 liter | 13,5 liter |
Reserve | 4 liter | 2,5 liter | 3 liter |
gegevens | |||
Klein rijbewijs | no way dude | wat denk je zelf? | you wish |
Garantie | 2+2 jaar | 2 jaar | 2 jaar |
Adviesprijs NL | € 13.990,00 | € 13.990,00 | € 16.999,00 |
Adviesprijs BE | € 12.490,00 | € 12.740,00 | € 14.999,00 |
toeslag ABS | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. |
Importeur NL | Moto Tricolore | Moto Tricolore | Ducati North Europe |
telefoon | tel: 0347-349839. | tel: 0347-349839. | tel: 070-3017399 |
www.aprilia.nl | www.motomorini.nl | www.ducati.nl |