Rockin' Naked 600
Pagina 11
5 juli 2007
Inhoudsopgave |
---|
Rockin' Naked 600 |
Pagina 2 |
Pagina 3 |
Pagina 4 |
Pagina 5 |
Pagina 6 |
Pagina 7 |
Pagina 8 |
Pagina 9 |
Pagina 10 |
Pagina 11 |
Technische gegevens
Motor | ||||
Type | vier-in-lijn | vier-in-lijn | vier-in-lijn | vier-in-lijn |
Koelsysteem | vloeistofkoeling | vloeistofkoeling | vloeistofkoeling | vloeistofkoeling |
Cilinderinhoud | 600 cc | 748 cc | 599 cc | 599 cc |
Boring x slag | 65,5 x 44,5 mm | 68.4 x 50.9 mm | 67 x 42.5 mm | 67 x 42,5 mm |
Compr. verh. | 12,2:1 | 11,3:1 | 12,0:1 | 12,5:1 |
Klepaandrijving | DOHC, 4 kleppen per cilinder | DOHC, 4 kleppen per cilinder | DOHC, 4 kleppen per cilinder | DOHC, 4 kleppen per cilinder |
Ontsteking | Digitaal | Digitaal | Computergestuurd, transistor | Digitaal |
Starter | Elektrisch | Elektrisch | Elektrisch | Elektrisch |
Benzinetoevoer | Benzine injectie | Keihin Injectie, 32mm gasklephuizen met ovale hulpsmoorkleppen | PGM-FI benzine injectie | Benzine injectie |
Smering | wet sump' | wet sump' | wet sump' | wet sump' |
Vermogen | 98 pk @ 12.000 tpm | 106 pk @ 10.500 tpm | 75 kW @ 12.000 tpm | 98 Pk @ 12.000 tpm |
Koppel | 63 Nm @ 10.000 tpm | 78 Nm @ 9.300 rpm | 63.5 Nm @ 10.500 tpm | 70 Nm @ 10.800 tpm |
Transmissie | ||||
Aantal versnellingen | 6, constant mesh | 6, constant mesh | 6, constant mesh | 6, constant mesh |
Primaire reductie | tandwielen | tandwielen | tandwielen | tandwielen |
Finale reductie | o-ring ketting | o-ring ketting | o-ring ketting | o-ring ketting |
Koppeling | Nat, meervoudig platen, kabel bediend | Nat, meervoudig platen, kabel bediend | Nat, meervoudig platen, kabel bediend | Nat, meervoudig platen, kabel bediend |
Chassis | ||||
Frame | Aluminium die-cast, diamond shaped | Ruggegraatframe, opgebouwd uit buizen | Mono-backbone Gravity-die-cast aluminium | Aluminium brugframe |
Wielbasis | 1440 mm | 1440 mm | 1435 mm | 1440 mm |
Balhoofdhoek | 25º | 24,5º | 25º | 25,5º |
Naloop | 97,5 mm | 103 mm | 99 mm | 105 mm |
Vering voor | 43 mm telescoop voorvork, niet instelbaar | Upside-Down ø41mm, veervoorspanning en uitgaande demping instelbaar | 41 mm Upside-down vork | 43 mm telescoop voorvork, veervoor- spanning instelbaar |
Vering achter | Monoshock, veervoorspanning instelbaar | Bottom link Uni-Track, veervoorspanning en uitgaande demping instelbaar | Monoshock, veervoorspanning instelbaar | Monoshock, veervoorspanning (zeven kliks) en uitgaande demping instelbaar |
Veerweg voor | 130 mm | 120 mm | 120 mm | 120 mm |
Veerweg achter | 130 mm | 124 mm | 128 mm | 128 mm |
Voorrem | Dubbele schijf ø298mm, 4-zuiger axiale remklauw | Dubbele schijf (wavetype) ø300mm, 2-zuiger axiale remklauw | Dubbele schijf ø296 mm, 2-zuigerremklauw (driezuiger indien ABS) | Dubbele schijf ø310mm, 4-zuiger axiale remklauw |
Achterrem | Enkele schijf ø245mm, 2-zuiger remklauw | Enkele schijf (wavetype) 250mm , 1-zuiger remklauw | Enkele schijf ø240 mm, 1-zuiger remklauw | Enkele schijf ø220mm, 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 17" | 120/70 17" | 120/70 17" | 120/70 17" |
Achterband | 180/55 17" | 180/55 17" | 180/55 17" | 180/55 17" |
Afmetingen | ||||
Lengte | 2095 mm | 2085 mm | 2090 mm | 2090 mm |
Breedte | 755 mm | 805 mm | 740 mm | 775 mm |
Hoogte | 1085 mm | 1100 mm | 1095 mm | 1145 mm |
Zadelhoogte | 795 mm | 815 mm | 800 mm | 785 mm |
Drooggewicht | 185 kg | 203 kg (207 kg ABS) | 173 kg (177 ABS) | 183 kg |
Tankinhoud | 19,4 liter | 18,5 liter | 19 liter | 16,5 liter |
Reserve | 3,6 liter | n.b. | 4 liter | n.b. |
Gegevens | ||||
Klein rijbewijs | nee | nee | n.b. | Na aanpassing |
Garantie | 2 jaar | 2 jaar | 2 jaar | 2 jaar |
Adviesprijs NL | € 8.399,00 | € 7.998,00 | € 9150,00 | € 7.999,00 |
Importeur NL | Yamaha Motor NL | Kawasaki Motors Europe | Honda Nederland | BV Nimag |
020-6546000 | 023-5670500 | tel: 0800-0237323 | 0347-349749 | |
www.yamaha-motor.nl | www.kawasaki.nl | www.honda.nl | www.suzuki.nl |