Test: Royal Enfield HNTR 350
Technische gegevens
3 november 2022
Merk/Model | Royal Enfield HNTR 350 |
Motor | |
Type | ééncilinder viertakt |
Koelsysteem | luchtkoeling |
Cilinderinhoud | 349 cc |
Boring x slag | 72 x 85,8 mm |
Compr. verh. | 9,5:1 |
Klepaandrijving | SOHC, 2 kleppen |
Ontsteking | digitaal |
Starter | elektrisch |
Benzinetoevoer | EFI elektronische benzine-injectie |
Smering | wet sump |
Vermogen | 20,2 pk @ 6.100 tpm |
Koppel | 27 Nm @ 4.000 tpm |
Transmissie | |
Aantal versnellingen | 5 |
Finale reductie | ketting |
Koppeling | natte meerplaten, kabelbediend |
Chassis | |
Frame | Twin Downtube Spine Frame |
Wielbasis | 1.370 mm |
Balhoofdhoek | 25° |
Naloop | 94 mm |
Vering voor | telescoop, niet instelbaar |
Vering achter | Emulsion stereovering, veervoorspanning 6-voudig instelbaar |
Veerweg voor | 130 mm |
Veerweg achter | 102 mm |
Voorrem | Enkele schijf 300 mm, Bybre tweezuiger remklauw, ABS |
Achterrem | Enkele schijf 270 mm, Bybre eenzuiger remklauw, ABS |
Voorband | 110/70 R 17" |
Achterband | 140/70 R 17" |
Afmetingen | |
Lengte | 2.145 mm |
Breedte | 785 mm |
Hoogte | 1.090 mm |
Zadelhoogte | 790 mm |
Gewicht | 195 kg rijklaar |
Tankinhoud | 13 liter |
Reserve | 4 liter |
Gegevens | |
Rijbewijs | A2 |
Garantie | 2 jaar |
Adviesprijs NL | € 5.399,00 |
Adviesprijs BE | € 4.499,00 |
Importeur Benelux | Moto Mondo |
www.royalenfield.com |