Test: Ducati Monster 696+
6: Technische gegevens
12 september 2008
Motor |
L-Twin cilinder, 2 kleppen per cylinder, lucht gekoeld |
cil. Inhoud |
696 cc |
Boring x slag |
88 x 57.2mm |
Compr. Verh. |
10,7:1 / 10.7:1 |
*vermogen |
58.8kW - 80pk @ 9000 rpm |
*Koppel |
69,6 Nm @ 7750 rpm |
Benzine inj. |
Siemens electronic fuel injection, 45mm inlaatkelken |
Uitlaat |
2 aluminium dempers |
Emissie |
Euro 3 |
Versn. Bak |
6-speed |
Prim. Red. |
tandwielen |
Fin. Red. |
Ketting; tandwiel voor 15; tandwiel achter 45 |
Koppeling |
APTC wet multiplate, hydraulic control |
Frame |
Hybrid-Trellis frame |
Wielbasis |
1450 mm |
Balhoofdhoek |
24° |
Steering angle |
32° |
vering voor |
Showa 43mm upside-down voorvork |
veerweg voor |
120mm |
voorwiel |
3-spaaks lichtmetaal |
voorband |
120/60 ZR 17 |
Vering achter |
Sachs monoshock, veervoorspanning en uitgaande demping instelbaar |
veerweg achter |
148mm |
achterwiel |
3 spaaks lichtmetaal |
achterband |
160/60 ZR 17 |
voorrem |
2 x 320mm disc, 4-zuiger radiale remklauw |
achterrem |
245mm disc, 2-zuiger remklauw |
tankinhoud |
15 l (waarvan 3,5 l reserve) |
** Drooggewicht |
161Kg |
Zadelhoogte |
770mm |
Max. hoogte |
1129mm |
Max. lengte |
2100mm |
Garantie |
2 jaar onbeperkte kilometers |
Adviesprijs NL |
€ 8632,- en € 9028,- voor 696+ |
