Test: Suzuki GSX-R600 Yoshimura
Nakaarten
Inhoudsopgave |
---|
Test: Suzuki GSX-R600 Yoshimura |
Own the racetrack |
On the road |
Sound of Yoshi |
Conclusie |
Nakaarten |
Technische gegevens |
Er zijn altijd wel dingen die in mij naar boven komen om eens na te vragen bij het terugbrengen van een motorfiets. Soms gaat het echter wat moeizamer aangezien er maar weinig aan te kaarten is. Zo moment was het toen ik de sleutels terug gaf aan Arno Jansen van Nimag BV.
MF: Er zijn wel een paar kleine dingen, zoals bijvoorbeeld de remmen. Goed doseerbaar en volstaan hun taak, maar ondanks dat wij ze niet optimaal hebben kunnen uit proberen ontstond het gevoel dat ze bij echt sportief gebruik wel wat feller mogen.
AJ: Zoals je zegt is het misschien alleen het gevoel. Teams die met GSX-R600 races rijden hebben vaak nog de originele remmen en ook remblokken gemonteerd.
MF: de gixxer is een sportfiets maar zouden bagagehaakjes zoals bij de GSX-R1000 2004 te vinden zijn niet mogelijk zijn?
AJ: hoe bedoel je?
MF: daar zijn nog plastic haakjes in de kentekenhouder te vinden, wat het meenemen van bagage net even wat gemakkelijker maakt.
AJ: Inderdaad dat maakt het meenemen wel iets gemakkelijker.
MF: nog een klein iets, zou het stangetje van de jiffy niet wat langer kunnen? Met de hak van een motorlaars is het soms moeilijk om hem te vinden.
AJ: lukte dat niet, ik heb nog niet gehoord dat daar meer mensen last van hebben.
MF: het lukte wel maar het gebeurde nog wel eens dat we echt moest zoeken en kijken of we hem nu wel goed te pakken hadden.
MF: Als laatste, we kunnen niet anders zeggen dan wat een heerlijk geluid brengt de gixxer voort.
AJ: Het is inderdaad een heerlijk geluid. Ook als de standaard uitlaat erop zit is het een mooi geluid, maar met de Yoshimura erop wordt het nog intenser. Helemaal als je ook de db-killer eruit haalt.