Zoeken

Test: Magni Italia

Technische gegevens

2 februari 2021

Merk/model Magni Italia
Motor
Type driecilinder lijnmotor
Koelsysteem vloeistofkoeling
Cilinderinhoud 798 cc
Boring x slag 79 x 54,3 mm
Compr. verh. 13,3:1
Klepaandrijving DOHC, 4 kleppen per cilinder
Ontsteking Eldor ECU met 4 rijmodi, 8 standen tractiecontrole
Starter elektrisch
Benzinetoevoer Mikuni ride-by-wire benzine-injectie, 3x 50 mm inlaatkelken
Smering wet sump
Vermogen 125 pk @ 11.600 tpm
Koppel 84 Nm @ 8.600 tpm
Transmissie
Aantal versnellingen 6, cassettebak systeem
Eindoverbrenging o-ring ketting
Koppeling nat, meervoudige platen, slipperclutch, kabelbediend
Chassis
Frame TIG gelast chroommolybdeen open-crale duplex buisframe
Wielbasis 1.430 mm
Balhoofdhoek 25°
Naloop 85 mm
Vering voor ORAM 43 mm telescoop, volledig instelbaar
Vering achter ORAM stereo shocks, volledig instelbaar
Veerweg voor n.b.
Veerweg achter n.b.
Voorrem dubbele schijf 320 mm, Brembo 4-zuiger axiale remklauw, ABS
Achterrem enkele schijf 230 mm, Brembo 2-zuiger remklauw, ABS
Voorband 110/80 R 18"
Achterband 160/60 R 18"
Afmetingen
Lengte n.b.
Breedte n.b.
Hoogte n.b.
Zadelhoogte 800 mm
Gewicht 158 kg droog
Tankinhoud n.b.
Reserve n.b.
Gegevens
Rijbewijsklasse A
Garantie 2 jaar
Adviesprijs IT vanaf € 35.000,00 excl. btw en BPM
www.magni.it