Introductie Aprilia RSV4R
5: Conclusie
Inhoudsopgave |
---|
Introductie Aprilia RSV4R |
2: Poging twee |
3: Let's go |
4: Und jetzt... |
5: Conclusie |
6: Accessoirelijst |
7: Technische gegevens |
Hier hebben we op zitten wachten. Wij persoonlijk na een eerste plaag-proefritje met de Factory op een vooral vochtig en openbaar Eifelwegennet, maar ook in het algemeen: een motor die zich met frisse moed en agressief als een jonge Rottweiler in het bestaande superbikegeweld weet te mengen. Inderdaad, net als de overige nieuwe spelers die zomaar ineens de kop opsteken. Ook die maken een reële kans binnenkort uitgeroepen te worden tot beste in hun klasse, maar dat zal op zich moeten laten wachten tot het eerste eerlijke ‘head to head’vergelijk. Tot die tijd kunnen we alleen zeggen dat Aprilia terug is, en hoe. Meer nog dan de tweecilinder voorganger spreidt de RSV4R een punch tentoon waar je stil van wordt. En da’s maar goed ook, je zou niet willen dat iets die meesterlijke huil verstoort. En ook al heeft de lancering een kleine valse start gemaakt, de RSV4R bewijst deze tweede keer dat daar maar vooral niet te lang bij stilgestaan moet worden.
+ Vermogen, handling, geluid!
- Valse start, natte plekken op Estoril
Vering settings | |
Straat |
Straat |
Circuit Voor: Rebound: 1 omw. open Compressie: 0.5 omw. open Veervoorspanning: 4 kliks Doorsteek: 3 ringen (12 mm) boven kroonplaat Bandenspanning: 2.0 bar |
Circuit
|