Zoals Lin Jarvis aangeeft, men heeft dezelfde sponors weten te behouden, plus enkele nieuwe, dus ja..waarom dan een ander kleurenschema? Dus geven we je waar je op hebt zitten wachten; het NIEUWE kleurenschema van de YZR-M1 2010! Het doek kan er af..
![]()
Het 2010 kleurenschema..
![]()
..en het 2009 kleurenschema.Dus dan maar wachten op de leuke kleurstellingen tijdens het seizoen.
![]()
Blijft VET!
![]()
Een nieuwe sponsor.
![]()
Same..but different..capiche?
![]()
![]()
Zucht...stond 'ie maar in mijn woonkamer..
![]()
Het dreamteam voor 2010?Wilco Zeelenberg en Jorge Lorenzo.
![]()
![]()