Zoeken

Test: Bakker BMW K 1600 GT Mammoth

Technische gegevens

18 september 2019

Model Bakker BMW K 1600 GS Mammoth
Motor
Type zescilinder lijnmotor
Koelsysteem vloeistofkoeling
Cilinderinhoud 1.649 cc
Boring x slag 72 x 67,5 mm
Compr. verh. 12,2:1
Klepaandrijving DOHC, 4 kleppen per cilinder
Ontsteking Digitaal, BMW BMS-X motormanagement, 3 rijmodi, dynamic traction control
Starter Elektrisch
Benzinetoevoer Injectie
Smering dry sump
Vermogen 160 pk @ 7.750 tpm
Koppel 175 Nm @ 5.250 tpm
Transmissie
Aantal versnellingen 6
Eindoverbrenging cardan
Koppeling nat, meervoudige plaat, hydraulisch bediend
Chassis
Frame ChroMo stalen buisframe
Wielbasis 1.635 mm
Balhoofdhoek 25°
Naloop 100 mm
Vering voor 48 mm WP Upside Down, aangepast door HK Suspension
Vering achter BMW Paralever, aangepast door HK Suspension, ESA
Veerweg voor 125 mm
Veerweg achter 135 mm
Voorrem Dubbele schijf 320 mm, Brembo vierzuiger remklauw, C-ABS
Achterrem Enkele schijf 320 mm, Brembo eenzuiger remklauw, C-ABS
Voorband 120/70 R 19" Pirelli Scorpion Trail II om 3.00in Kineo spaakwiel
Achterband 190/55 ZR 17" Pirelli Scorpion Trail II om 6.00in Kineo spaakwiel
Afmetingen
Lengte n.b.
Breedte n.b.
Hoogte n.b.
Zadelhoogte 820 mm
Gewicht 310 kg rijklaar, incl volle tank
Tankinhoud 39 liter
Reserve n.b.
Gegevens
Rijbewijsklasse A
Garantie 2 jaar
Adviesprijs NL circa € 50.000
Adviesprijs BE circa € 50.000
Fabrikant Bakker Framebouw, Heerhugowaard
www.bakker-framebouw.nl