Testartikel Ed
Het is niet te geloven
7 augustus 2015
veel van de zaken die je niet weet zijn met hulp van Google wel op te zoeken, maar wat als je niet weet waar je naar zoeken moet? Als dat geen vragen oplevert. Laten we het even over de nieuwe Multistrada 1200 hebben. Toen Ducati de MTS1200 lanceerde als opvolger van de luchtgekoelde tweekleps MTS1100, je weet wel, dat foeilelijke ding van Terblanche, was de wereld in shock. De
Vreemd hoe iemand een artikel over de MTS1200 kan schrijven, maar daar dan alleen maar foto's aan toe te voegen die daar totaal niks mee te maken hebben.
Dat was echter van minder belang, wat de eerste MTS 1200 legendarisch maakte was dat de fiets qua performance niet voor de 1198 Superbike onderdeed, maar wel het comfort en de wendbaarheid van een allroad had. Ofwel: op top knallen met 285 km/u, om met hetzelfde gemak zonder voetjes aan de grond op straat te keren. N
verbruik | max | min | gem |
GSX-S1000F | 1:13,8 | 1:21,8 | 1:17,6 |
Z1000SX | 1:14,6 | 1:18,5 | 1:16,2 |
- lekker bier, knallen is altijd goed
- zuipschuit, boetes stromen binnen