Zoeken

Piaggio, Vespa, Aprilia en Moto Guzzi geven volgas met testride platform

30 januari 2019
Piaggio, Vespa, Aprilia en Moto Guzzi, de vier merken onder de Piaggio paraplu, trappen het motorseizoen 2019 af met een omvangrijk online proefritoffensief en zullen om die reden dit jaar niet op Motorbeurs Utrecht aanwezig zijn.

De vier Italiaanse scooter- en motorfietsmerken zetten in plaats van Motorbeurs Utrecht maximaal in op het nieuwe online Test Ride Platform van de Piaggio Groep, om consumenten de nieuwe modellen optimaal te laten beleven. 
 
Met het voorjaar van 2019 in aantocht presenteren de officiële Piaggio-, Vespa-, Aprilia- en Moto Guzzi-dealers het allerlaatste productnieuws van de EICMA binnenkort in hun showrooms. 

Primeurs als de Moto Guzzi V85 TT, de nieuwe Vespa GTS-serie plus de volledig elektrische Vespa Elettrica, de Piaggio MP3 300 HPE en de Aprilia Tuono 1100 Factory staan binnenkort klaar voor een uitgebreide kennismaking. Niet alleen statisch, maar ook dynamisch.
 
Afgelopen jaar hebben zowel Piaggio en Vespa als Aprilia en Moto Guzzi het nieuwe online Test Ride Platform gelanceerd. Per merk is via de webite een compleet overzicht te vinden van alle officiële dealers én de beschikbare demo’s die ze gereed hebben staan voor een uitgebreide proefrit. Die proefrit kan via het platform ook direct aangevraagd en ingepland worden.

Vivian van Kaam, Marketing Manager van Piaggio Vespa bv.
“Met de lancering van het Test Ride Platform voor onze merken verschuiven we de focus nadrukkelijk van een statische naar een dynamische presentatie van onze merken en modellen. We willen dat consumenten onze producten maximaal kunnen beleven zoals ze bedoeld zijn: rijdend, op snelheid, op de openbare weg, en niet enkel statisch in de showroom. Die focus op beleving heeft tevens tot gevolg dat we dit jaar niet hebben gekozen voor een statische presentatie van onze modellen op de MOTORbeurs Utrecht.”