Test: Triumph Thruxton Cafe
Technische gegevens
15 november 2017
Merk/model | Thriumph Thruxton Café |
Motor | |
Type | Paralleltwin |
Koelsysteem | Luchtkoeling |
Cilinderinhoud | 1.200 cc |
Boring x slag | 97,6 x 80 mm |
Compr. verh. | 11:1 |
Klepaandrijving | DOHC |
Ontsteking | Digitaal, 270° ontstekingsinterval |
Starter | Elektrisch |
Benzinetoevoer | Multipoint injectie |
Smering | Wet sump |
Vermogen | 97 pk @ 6.550 tpm |
Koppel | 105 Nm @ 4.950 tpm |
Transmissie | |
Aantal versnellingen | 6 |
Eindoverbrenging | X-ring ketting |
Koppeling | Nat, meervoudige plaat, slipper-assist, kabelbediend |
Chassis | |
Frame | Stalen dubbel wiegframe |
Wielbasis | 1.415 mm |
Balhoofdhoek | 22,7° |
Naloop | 91 mm |
Vering voor | Showa Big Piston 43 mm upside down, volledig instelbaar |
Vering achter | Öhlins twin shocks, volledig instelbaar |
Veerweg voor | 120 mm |
Veerweg achter | 120 mm |
Voorrem | Dubbele schijf 310 mm, Nissin 2-zuiger remklauw, ABS |
Achterrem | Enkele schijf 220 mm, Nissin 2-zuiger remklauw, ABS |
Voorband | 120/70 ZR 17" |
Achterband | 160/60 ZR 17" |
Afmetingen | |
Lengte | 2.105 mm |
Breedte | 745 mm |
Hoogte | 1.030 mm |
Zadelhoogte | 805 mm |
Gewicht | 206 kg droog |
Tankinhoud | 14,5 liter |
Reserve | n.b. |
Gegevens | |
Rijbewijsklasse | A |
Garantie | 2 jaar |
Adviesprijs NL | € 15.500,00 |
Adviesprijs BE | € 13.680,00 |
Importeur NL | Triumph Benelux |
www.triumphmotorcycles.nl |