Zoeken

Bridgestone partner Olympische spelen

15 maart 2017
Op de salon van Genève heeft Paolo Ferrari, CEO en President van Bridgestone EMEA, de officiële start aan van het Olympische Partnership van Bridgestone in de EMEA-regio aangekondigd.

Ferrari werd op de persconferentie vergezeld door Christophe Dubi, Executive Director van de Olympische Spelen en Internationaal Olympisch Comité. Bridgestone heeft zich volgens Ferrari op lange termijn met de Olympische beweging verbonden om Bridgestone’s steun voor individuen en inspanningen te onderlijnen om mensen te helpen bij het realiseren van hun dromen.

Paolo Ferrari:
"Wij zijn ervan overtuigd dat het een krachtige boodschap is en in de komende maanden zal onthuld worden hoe we precies dit uitdagend partnerschap gaan uitvoeren. Maar ik kan nu al, vanuit mijn eigen perspectief, zeggen dat ik weet hoe sport een universele aantrekkingskracht vormt, en dat is precies wat we hier in onze regio nodig hebben. Dit partnerschap geeft bezieling aan ons merk."


In een reactie op de aankondiging zei Christophe Dubi:
"Als atleten hun droom najagen, vraagt dat heel wat solidariteit. We zijn erg blij dat TOP sponsors in het Olympische merk investeren en ons helpen."


Het lange termijn partnerschap tussen het IOC en Bridgestone loopt tot 2024 en omvat onder meer de Olympische Winterspelen in PyeongChang 2018, de Olympische Spelen in Tokio 2020, de Olympische Winterspelen in Peking 2022 en de Olympische Spelen in 2024.